Még nem tudni mennyit kell várni a következő Goubáig



Árusítani szeretnék

Kedves Kiállítók, Árusítók!

A szervezők döntése alapján minimum két – lehetőleg – egymást követő alkalmat (vasárnapot) kell bérelni a dolgok gördülékenyebb lebonyolíthatósága miatt.

Természetesen a későbbi időpontokra is várjuk szíves, mielőbbi jelentkezéseteket!
 

a hely és az asztal

Egy-egy stand nagyjából 1,75 méter hosszan és 1,70 méter mélységben/szélességben fog elhelyezkedni a ház, vagy az átkötő folyosók fala előtt, vagy a Szervezők által kijelölt helyen, így a résztvevők maximálisan 3 négyzetmétert foglalhatnak el.

Egy (1) db asztalt adunk standonként, ami 135 x 90 cm-es.

A széket/székeket az árusítóknak kell saját részükre biztosítaniuk!

Figyelem, konkrét helyet a számok alapján nem tudunk megígérni, a rendezvény jellégéből adódóan, de amennyire lehetséges, igyekszünk mindenkinek a kedvére tenni!

Amennyiben az Árusító bármely egyéb eszközt/kelléket szeretne magával hozni/használni (konzol, saját asztal, stb.), ezt engedélyeztetnie/egyeztetnie kell a Szervezőkkel – az adott héten legkésőbb csütörtök déli 12:00 óráig! Egyeztetés hiányában az Árusító nem kap alkalmat az adott eszközök használatára a bazárban.

a jelentkezés módja

Jelentkezés KIZÁRÓLAG KEDDEN és CSÜTÖRTÖKÖN 9-16 óráig

Miután kapcsolatba léptünk, a legelső lépés az, hogy szeretnénk néhány képet (esetleg egy  weboldalt/Facebook oldalt (blogot, stb.) látni a jelentkező munkáiból, amikkel, vagy amelyekhez hasonlókkal részt kíván venni a vásáron! Amennyiben a Szervező csapat ezt jóváhagyja, átküldjük a jelentkezési lapot és az árusítói szerződést is, hogy aki valóban jönni szeretne, tudjuk „élesíteni” a jelentkezését. Akiknek már ismerjük a munkáit, természetesen a folyamat felgyorsul.

1.       A kitöltött szerződést, illetve jelentkezési lapot várjuk faxon (fax szám: 06/1-462 0478), vagy beszkennelve e-mailen keresztül.

 Ha ez nehezen megoldható, akkor kérem, telefonáljatok (+36 (1) 462 0478, vagy +36 (30) 867 2132), vagy írjatok e-mailt (gozsdumarket@gmail.com) és ezúton jelezzétek részvételi szándékotokat!

2.   Az aláírt, lepecsételt és olvashatóan kitöltött dokumentumokból a következő eredeti példányokat szeretnénk megkapni:

2 db szerződés (kitöltve, aláírva)

1 db jelentkezési lap (kitöltve, aláírva)

1 db tűzvédelmi melléklet (aláírva és –amennyiben van – a cég olvasható nevével ellátva)

A tűzvédelmi mellékletből – saját felelősségére – egy példányt kérjük, mindenki tartson meg és olvassa el!

A kitöltött dokumentumokat postai úton, vagy személyesen várjuk a következő címre: GOUBA Kft. 1072 Budapest, Akácfa u. 47. (Aki személyesen jön, az kérem, hogy az „Aviv Travel” táblát keresse az utcán ezen a címen, mert közös irodában vagyunk velük!

3.      Amely alkalmakra szerződünk, ugyanennyi alkalomra – általában kettesével – át kell utalni – vagy készpénzben kell befizetni a Síp utcai irodánkban – a részvételi díjat, mert a jelentkezés csak ezzel válik teljesen érvényessé! Ha valaki esetleg késik a befizetéssel – bár már hamarabb jelentkezett – és mások emiatt megelőzik – ezen sajnos nem áll módunkban segíteni. Természetesen a későbbi időpontokra jelentkezőknél sem mindegy a beérkezési sorrend!

4.      Figyelem! Akinek nem érkezik be a pénze átutalással, vagy készpénzben a vásárnapot megelőző péntek déli 12:00 óráig, az nem vehet részt árusítóként a Bazárban! Nem az utalás elindítása, hanem az összeg beérkezése számít az említett határidőn belül! Helyszínen fizetés szigorúan NINCS!

5.      Kérünk Benneteket, hogy aki utalást indít és még nem igazoltuk vissza e-mailben, vagy telefonon az időpontjait, az – az esetleges félreértések elkerülése végett – mindenképpen írjon nekünk egy rövid e-mailt, hogy mikor szeretne jönni!

a részvételi díj

márciustól májusig 7087 Ft + ÁFA= 9000 Ft/1 alkalom

májustól októberig 11811 Ft + ÁFA= 15000 Ft/1 alkalom

novemberben 7087 Ft + ÁFA= 9000 Ft/1 alkalom

Figyelem! Az eddigi évadokhoz hasonlóan az idei befizetéseket idén, ebben az évadban kell lejárnotok, ezek nem vihetők át a 2017-es évre!

a kipakolás, a helyek számozása

Vasárnap reggelente nagyságrendileg 08:00 órától veheti kezdetét a kipakolás – ekkorra készítjük elő az asztalokat. Ilyenkor az egész helyszín be van számozva – aznap reggel kell megkérdeznetek – vagy a jól ismert mobilszámot hívva, vagy a helyszínen jelen lévő koordinátortól – hogy hányas számú árusítóhely lesz a Tiétek!

Figyelem, délelőtt 10:00 órakor ki kell nyitnia minden árusítónak! Kérlek, ne késsetek – ez azt hiszem közös érdekünk! Az összepakolás a vásár végén, 19:00 órakor veszi kezdetét.

a parkolás

Az „EZ Parkoló Kft” Holló u. 6. számú – 238 férőhelyes – parkolóháza várja az árusítókat, résztvevőket. Ebből a parkolóházból pont a helyszínre lehet megérkezni, a csomagokat lifttel lehet le és felszállítani a különböző emeletekről. A ki és bepakoláshoz szükséges reggeli és délutáni 1-1 órát ingyen kapják meg résztvevőink! Ehhez pusztán az általunk is aláírt árusítói szerződésüket, vagy számlájukat kell bemutatniuk a parkolóház dolgozójának.

Aki egész napra (kb. 12 óra) ott fog parkolni, a kedvezményes napidíj ebben az esetben 12 x 440 =5280 Ft helyett: 3300,-Ft/nap/autó. Figyelem, a kedvezmény csak akkor érvényes, ha már reggel, a beállásnál megveszitek a jegyet!

weboldalunk – képek, linkek, logók

Az adott vasárnapi bazár résztvevői – minden kedves kiállítónk, árusítónk – felkerül weboldalunkra. Kérek mindenkit, hogy ehhez a megjelenéshez küldjön weboldal linket vagy/és néhány (1-7 db) általa kedvelt fotót, illetve a logóját, ha van ilyen, amit szeretne feltenni az általa készített művekről, termékekről! (Akinek angolul is van neve, vagy pár soros leírása – kérjük, ezt is küldje át!)

Az olyan kiállítók, akiknek weboldala van – és legalább kétszer Goubáztak már – kérjük, hogy ők is küldjenek néhány általuk választott képet munkáikról a weboldalunkra. A pontos „titulusotokat”, illetve a műfaj meghatározását is írjátok meg, légy szíves, pl.:

 

Kovács Sára

designer

olvasztott üvegékszerek

www.valami.hu

GOUBA kuponok (Coupon booklet”)

A bazár népszerűsítése céljából gyakran osztogatnak forgalmas turistapontokon GOUBA kupon füzetet. A kis füzet angol nyelvű és az a lényege, hogy aki ezzel jön ki a bazárba, az egy-egy portéka árából 10% kedvezményt kap. A füzetek általában 4 laposak – amikor vásárol valaki, akkor csak egyszer egy lapot/kupont használhat fel ugyanannál az árusítónál. Ilyenkor a felhasznált lapot ki kell tépni és eltenni, eldobni. Árusítóink örömmel szoktak részt venni ebben az akcióban, de ha valaki mégsem szeretne benne lenni, ennek sincs semmi akadálya, csak kérjük, jelezze felénk! Köszönjük!

lemondás

Lemondást az adott vásárnapot megelőző péntek déli 12:00 óráig fogadunk el!

Aki ezen a határidőn belül jelzi ilyen szándékát – veszteség nélkül átteheti a befizetett alkalmát egy másik időpontra. Az időpont módosítása legfeljebb kétszer lehetséges – amennyiben harmadik alkalommal a kiállító lemondja a vásárt, illetve nem jelenik meg – elveszíti a befizetett részvételi díjat.

Amennyiben az árusító lemondási szándékát a fenti határidő után jelzi (pénteken), a szerződésben foglalt összeg felét már nem áll módunkban visszafizetni, illetve nem számítjuk be másik alkalomra.

Amennyiben az árusító csak vasárnap mondja le az aznapi részvételét – ez esetben a teljes összeget elveszíti.

kiállítás, előadás, workshop

Azok megkeresését is várjuk, akik elsősorban nem árusítani szeretnének, hanem kiállítani, vagy a helyszínen alkotni. Azokat is várjuk, akik előadnának valamit, divatbemutatót szeretnének szervezni, esetleg rövid „tanfolyamot” szeretnének tartani valamely munka készítésével kapcsolatosan!

A GOUBÁN ezekre is nyílik lehetőség!

praktikus tanács

-Kérjük, mindenki öltözzön melegen, illetve hozzon magával meleg ruhát, mert az udvarok és a passzázsok is meglehetősen huzatosak és hidegek – sok esetben még a meleg, nyári napokon is!

-És még egyszer – kérünk Benneteket, széket hozzatok magatokkal!